۸ پاسخ

اردوان

اردلان خوب نیست

یه اسم قشنگ انتخاب کن ، حتما که نباید به اسم ارسلان بیاد

چقد شوهر من این دوتا اسمو دوست داشت ولی من انتخاب کردم اسم بچمو🤣

آراد آیهان آرمان خیلی خوشکله

منم پسرم ارسلان همه میگن بزار اردلان ولی ب دلم نمیشینه خیلی بزرگه به بچه نمیاد 😅😂تودلیمو میخام بزارم آرسام

امیررضا

ارکان .

اردلان یکم بزرگ نیس؟؟ انگاری واسه نوزاد

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد