دوستان من حوس یخ کردم بخورم مشکلی نیس

۸ پاسخ

مامان سر من هوس برفک یخچال میکرده میخورده😄

من که به شدت میخورم هیچی نمیشه فکر کنم😆

بخور مشکلی نداره تا برسه به جنین تو معده آب میشه ولی زیاد نخور

بخور ولی کم‌خون یا کم اهن نیستی؟

کمبود اهن داری عزیزم ...آزمتیش بده

میگن زیاد یخ بخوری بچت سیاه میشه...در حد یه تیکه بخور یبار فکر نکنم چیزی بشه

یکم و یه بار بخور
ولی ب طور کلی جنین چیزای سرد دوس نداره و باعث میشه ب مغزش اسیب برسه
توی دهنت یخ رو اب کن بعد بده پایین

بخور اگه هوست شده😅😅😅😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان علی اصغرو آرِن مامان علی اصغرو آرِن ۱ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری