خانم ها تو هفته من سمنو مشکلی نیس بخورم

۸ پاسخ

برای وزن جنین و کم‌خونی خودت عالیه

وای من عاشق سمنو شدم 😁همش میخورم که مگه ضرر داره؟

عالیه وزن میدن

نه بهترین موقع صبح ناشتا یه قاشقخ

بخور نوش جونت منم عصری خوردم بااینکه فسقلیم میگن اضافه وزن داره

من از اولاش میخوردم همون سه ماه اول

اگه دیابت ندارین نه

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گونش مامان گونش ۱ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی