برای وزن جنین و کمخونی خودت عالیه
وای من عاشق سمنو شدم 😁همش میخورم که مگه ضرر داره؟
عالیه وزن میدن
نه بهترین موقع صبح ناشتا یه قاشقخ
بخور نوش جونت منم عصری خوردم بااینکه فسقلیم میگن اضافه وزن داره
من از اولاش میخوردم همون سه ماه اول
اگه دیابت ندارین نه
نه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.