۵ پاسخ

نه خوبه فقط مواظب باش یبوست نگیری چون شکمو سفت میکنه

خیلی خوبه اتفاقا واسه وزن گیری جنین عالیه

نه عزیزم اتفاقا فوق العاده خاصیت داره منتها حتما به اندازه مثلا هفته ای یکی دو کاسه

کم بخور مثلا ی قاشق بیشتر نه

کم بخور
طبعش گرمه اذیت نشی

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری