۸ پاسخ

ار من ۱۷ و ۴ روز رفتم همچی و گفت جنسیتم‌ از هفته ۱۵ معلومه‌ دیگه

رفتی آنومالی؟چیشد

اگر بتونی صبر کنی ۱۸هفته دو روز بهترین زمان دکتر گفت

منم دقیقا همین روز رفتم همه چیو نشون داد

من ۱۸و۳روز رفتم
البته تو ۱۳هفتگی هم برا من دقیق گف

من۱۹ هفته سه روز رفتم که امروز بود آره دقیق گفت البته آن تی هم احتمال داده بود الان مطمئن شدم

اره خوبه منم همین حدود رفتم

منم دقیقا ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم آنومالی

سوال های مرتبط

مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی