اتفاقا من همیشه به همسرم میگفتم خیلی ناراحت حس میکنم خدا بهم دختر نمیده
همه اش حس میکردم بچه ی اولم پسره و دومی هم بیارم پسره خیلی خیلی از این موضوع ناراحت بودم
رفتم سونوگرافی گفت احتمال میدم دختر باشه خیلی خوشحال شدم 😂😍قلبم از هیجان اکلیلی شد
آره قرصاعوارض داره ولی جاریم میخوره سالم تازه ارمن چندسالم بزرگتره الان دحتردوسال داره تازه میگفت پریودیش عقب افتاده اگ میفهمیدم اینقدعوارض داره نمیخورم بنظرتون برم عکس رنگی
نه مال من ک اشتب بود حسم میگفت دختر برعکس شد پسره
اره از اولین روز حسم پسر بود
اره بارداری اولم مطمئن بودم پسره پسرم شد
من از همون اول ک حامله شدم گفتم حسم بهم میگ پسره و پسرم شد
نه
اره من خودم حس میکردم
نه عزیزم 😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.