۴ پاسخ

من وزنم زده بالا چیکار کنم .دکتر هم نرفتم
رفتم بهداشت گفت وزنت بالاس .🥹🥹

آره خیلی خوبه

خوبه بچه من ۳۴هفته و ۶روز۲بود که کم بود

تو گهواره زده نرماله که،،از ۳۵ تا ۳۹ بیشترین وزنگیری جنینه گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری