اینم جواب آزمایش منفی من😊

تصویر
۲۰ پاسخ

عزیزم ناراحت نباش هرچی خدا بخواد

خیلی ناراحت شدم🥺

ناراحت نباش گلم حکمتی هست

عزیزم ایشالله زودی از خبر خوب بگیری.من پارسال با آی وی اف باردار شدم خوشحال خرم بعد کلی بدبختی….روز تولد همسرم هر دو جنین ایست قلبی کردن قشنگ پوکیدیم قشنگ…. حالا بماند برا سقطش چه بلایی سرک اومد.بعدش مجدد آی وی اف و خدا داد اما سرکلاژ شدم و استراحت مطلق و حسرت بدل خیلی خوشی های بارداری…خواستم بگم میده شاید به سختی ولی میده

ان شالله خودت طبیعی بارداربشی گلم

ان شاء الله خدا جواب صبرتو بده❤️

انشاالله که طبیعی باردار بشی عزیزم ❤️
واقعا ناراحت شدم چون آی وی اف هم هزینه زیاد داره هم درد و اذیت، انشاالله که خدا جوری خوشحالت کنه که این سختی و ناراحتیا از یادت بره

اشکال ندارع ایشالا سری بعد مثبت میشید ناامید نباش ای وی اف همینه

گلم صدرصد صلاح و مصلحت خدا اینه مال من مثبت شد بعد دو ماه خدا نخواست دردو غصه ام بیشتر از جواب منفی شد انشاالله خدا موقعی که انتظارشو نداری بهت بده ❤️❤️

غصه نخور عزیزم ، درکت میکنم
خودمم دچار شدم این ماه

عزيزم غصه نخور ايشالاااا اين دفعه مثبت ميشي به خدا توكل كن

خوشگم حالتو درک میکنم چون منم بعد ۱۶ سال تلاش ماه قبل ای وی اف دومم منفی شد..خدا اگه بخواد میدهه..ایشالله به تو هم بزودی میده..❤️

🥲🥲🥲🥲🥲🥲
خدا برنامه قشنگی برای خوشحالیت چیده هیچ کار خدا بی حکمت نیست مطمعن باش عزیزم خدای ما هم بزرگه 🥲🤲🤲🙏🙏

ناامید نشو عزیزم، تو پروسه ای وی اف پستی بلندی زیاد داره این مسیر

غصه نخور واس منم منفی شد فرداشم پریود شدم خخخ

عزیزم دیر یا زود خود‌خدا میده
حتما حکمتی تو کار خداست❤️❤️

مال من5بود بیشترازتوبود😂😂😂

عزیزم سنی نداری که ناراحت نباش ایشالله این دفعه برات مثبت میشه

ای عزیز دلم خدای منو توام بزرگه

ای بابا🥲انشالله ماه بعد بارداری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو هفته یازدهم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هلنا کوچلو مامان هلنا کوچلو هفته سی‌ویکم بارداری
گل رز گل رز قصد بارداری