سلام سنو چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

من سی هفته رفتم گفتن 1200ایا خوبه میترسم گفتن کمی کمه

وزن نینیت چنده

هم مایع آمونیاک هم وزن نینی

عزیزم همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۶ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان الناز مامان الناز ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان امیر‌رهام مامان امیر‌رهام ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس 🐣🩷👼 مامان نفس 🐣🩷👼 ۸ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی