خانوما سنو من چطوره 37هفته بودم

تصویر
۴ پاسخ

وزنش کمه حس میکنم

چیزای مقوی بخور بچه وزن بگیره

۳۷ باید بریم سونو یا زودتر م‌میشع؟

۳۴ هفته هم سونو داشتین؟

سوال های مرتبط

مامان امیر‌رهام مامان امیر‌رهام ۸ ماهگی