دوستان وزن 3100در 37هفته کامل چطوره؟

۵ پاسخ

عالیه،من دیروز سونو بودم بچه م ۲۲۰۰بود🤦‍♀️

عالیه

بنظرت شیرخشک هم بخرم الان بزارم تو ساک ؟

از سه کیلو بالا کلاا عالیهه

عالیی

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان نویان کوچولو🦕 مامان نویان کوچولو🦕 ۵ ماهگی
مامان لیانا_امیرحسین مامان لیانا_امیرحسین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی