سلام
میگمااااا ترشح آبکی نشونه چیههههه

۴ پاسخ

ماه چهارمم

طبیعی هستش

عفونت اگه نداری معمولا خانوم های باردار هم همینجور میشن

تو اقدام عزیزم اینها طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آینده🌙🤍 مامان آینده🌙🤍 قصد بارداری
مامان آریامهر🌙 مامان آریامهر🌙 ۵ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری