سلام خانم ها ببینین بچم تب داره یا نه

تصویر
۴ پاسخ

نه نداره

نع نداره

نه نداره، دمای همه ی انسان ها ۳۷ اگه رفت روی ۳۸ استامینوفن بده بعد ۱۰ دقیقه دوباره بگیر نیومد پایین حتما ببرش دکتر.

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان ستایش و نیایش مامان ستایش و نیایش ۱۶ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۳ ماهگی
مامان (یزدان مهر) مامان (یزدان مهر) ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۲ ماهگی