کیا شربت پدیا بست دادن؟خوب بوده؟

۲ پاسخ

آره عزیزم
من هم مولتی میدم
هم شربت اشتها شو
خیلی خوبه

من تازه شرو کردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان فسقلی🩵 مامان فسقلی🩵 ۱۴ ماهگی