۵ پاسخ

شریعتی بری بخش اورژانس ان اس تی میگیرن حتما هزنیشم کمه

من خود دکتر زنان ازم می گرفت

عزیزم شما اسم نی نی آیرن میخوای بزاری
تو سامانه سهیم زده ممنوع شوهرم رفته ثبت احوال گفته اگه جز اسامی ممنوع سامانه ست نمیشه بزارید
ما این اسم به دلمون نشسته اصلا نمی‌تونیم اسم دیگه انتخاب کنیم

سلام عزیزم من ۳ بار اورژانسی رفتم ام لیلا nstدادم هر کدوم ۱,۱۴۰,۰۰۰😬،، مطب دکتر علوی nst دادم ۵۰۰😀، الان فهمیدم خلیج فارس خیلی ارزون تره و برای اونا که بیمه دارن تقریبا رایگانه امروز میرم اونجا دیگه 😍

بیمارستان
مطبا خیلی هزینه میشه

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۲ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری