خانوما شما هرچند وقت میرفتین nst

۸ پاسخ

هر هفته میرم

ازهفته36
هفته ای یکبار

هر وقت سونو رفتم و شنیدن صدای قلب رفتم همه چی اوکی بود

خانوما من حرکات بچم کلا از اولم کم بود امروز حرکت داشت ولی کم بود استرس گرفتم برم ان اس تی؟؟؟

من از ۳۳هر هفته

همه باید nst بدن؟؟؟؟؟؟؟؟

همه که حتما نباید برن فقط وقتی احساس خطر کنی مثلا حرکات بچه کم بشه یا قطع بشه، یا هفته اخر که دردت شروع نشده

بستگی ب شرایط داره
من هفته ای یکب یا دوبار

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۹ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بهنیا و بنیتا مامان بهنیا و بنیتا ۸ ماهگی