هر هفته میرم
ازهفته36
هفته ای یکبار
هر وقت سونو رفتم و شنیدن صدای قلب رفتم همه چی اوکی بود
خانوما من حرکات بچم کلا از اولم کم بود امروز حرکت داشت ولی کم بود استرس گرفتم برم ان اس تی؟؟؟
من از ۳۳هر هفته
همه باید nst بدن؟؟؟؟؟؟؟؟
همه که حتما نباید برن فقط وقتی احساس خطر کنی مثلا حرکات بچه کم بشه یا قطع بشه، یا هفته اخر که دردت شروع نشده
بستگی ب شرایط داره
من هفته ای یکب یا دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.