خانمای هم هفته من،شما رابطه دارید؟هرچند وقت؟

۷ پاسخ

هر هفته داریم

من اونقدر اذیت دارم که اصلا نمیتونم به رابطه فکر کنم از درد لگن و واژن میمیرم

هر دوهفته یک بار

من تا هفته 26 یکبار در هفته داشتم ولی دیگه ندارم

مانداریم دوهفته یه بارشاید

من حالا هفته ی تو نیستم ولی از اول دو بار شاید اونم خیلی عمیق نبوده

نه عزیزم همسرم میترسه دیگه این ماه های اخرو

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم💙 مامان شاه پسرم💙 ۴ ماهگی
مامان آوا🎀🫧 مامان آوا🎀🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وهفتم بارداری