خانمای هم هفته من شما هم درد واژن دارید ؟🤦🏻‍♀️

۹ پاسخ

من انگار داره متلاشی میشه

اره زیاد

هم واژن هم درد پا تا زانو هم استخوان لگن😮‍💨

اره ب شدددت

آره من وقتی راه میرم فشار میاد

اره بدجور

درد واژن از کمبود منیزیم ام می‌تونه باشه .من سوپرا کل استفاده میکنم که داخلش کلسیم و منیزیم داره

هر وقت دخترم بریچ میشه من درد واژن دارم .

اره 🤭استخونش انگار درد داره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نورا☀️ مامان نورا☀️ ۱۰ ماهگی
مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی