۴ پاسخ

موقع زایمانتون رسیده میخوایین درد نداشته باشین من که ازاول بارداری دارم چون بچه پایین همش

اره
موقعه پهلو ب پهلو اذیت کنندس

بشدت درددارم

من دارم

سوال های مرتبط

مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آرِن مامان آرِن روزهای ابتدایی تولد