خانوما چه زمانی باید بریم nst؟

۶ پاسخ

من امروز ۳بار دادم

هر زمان که بچه حرکت نمیکرد .

من تا آخر زایمانم نرفتم بستگی به تجویز دکتر داره

هر زمانی ک حرکات بچه کم بود یا تکون نمیخورد

از هفته ۳۶ میگن باید هفته ای یه بار بری

دکتر بمن گفته دوسه روز قبل از زایمانت

سوال های مرتبط

مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۲ ماهگی
مامان بهنیا و بنیتا مامان بهنیا و بنیتا ۸ ماهگی