مامانا از چه زمانی nst دادن رو شروع کردید؟

۶ پاسخ

از وقتی وارد ماه نهم شدم دکترم گفته هفته ای یه بار برو بیمارستان واسه نوار قلب و حرکاتش و چک بشه البته من دیابت بارداری دارم واب دور جنین زیاد بود

من از ۳۶ هر هفته بهم گفته nst بدم

بستگی به شرایط مادر از ۳۲ ،۳۳ هفته، اگر چندقلویی باشه دیابت یا فشار داشته باشه ، حرکات بچه کم یا انقباضش زیاد باشه

اگه حس کردی حرکاتش کم شده یا انقباض زیاد داری باید بدی
مشکلی نباشه نیازی نیست

من هنوز ۳۰ هفته و ۶ روزمه ولی تا حالا ندادم

چی هست

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری💙🐥 مامان پسری💙🐥 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد