از وقتی وارد ماه نهم شدم دکترم گفته هفته ای یه بار برو بیمارستان واسه نوار قلب و حرکاتش و چک بشه البته من دیابت بارداری دارم واب دور جنین زیاد بود
من از ۳۶ هر هفته بهم گفته nst بدم
بستگی به شرایط مادر از ۳۲ ،۳۳ هفته، اگر چندقلویی باشه دیابت یا فشار داشته باشه ، حرکات بچه کم یا انقباضش زیاد باشه
اگه حس کردی حرکاتش کم شده یا انقباض زیاد داری باید بدی
مشکلی نباشه نیازی نیست
من هنوز ۳۰ هفته و ۶ روزمه ولی تا حالا ندادم
چی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.