۸ پاسخ

دختر شما بهتر شد .دخترمنم ۷روزش الان دوروز مای بی بی شو عوض میکنم ی لکه خون میبینم خیلی استرس دارم

اوایل پسر منم داشت اشکال نداره

کی گفته به خاطر کم‌ابیه.همه چیز میگین از خودتون.بچت دختره واین کاملا طبیعیه.به خاطر نوسانات هورمونیه.بیشتر نوزادا دارن.

دخترا میگه هورمون مادر تو بدنش میمونه اونو دفع می‌کنه

طبیعیه دختر منم همینطور بود

پسر منم داشت رو به نارنجی بود
میگن کم ابی هست یا زردی

اگر نی نیت دختره طبیعیه

شیر مادر میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی