سلام
مامانا انتی بیوتیک زیر یسال چی به بچه بدم؟

۴ پاسخ

سفکسیم ۱۰۰
یا ازیترو ۱۰۰ در صورتیکه سرما خورده باشه

ازیترومایسن ۲۰۰

آموکسی کلاو ۶۴۳

ویوا کیدز میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان کیان و فرهان مامان کیان و فرهان ۵ ماهگی
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری