خانما این مدل سرهمی خوبه برا پاییز؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

خیلی نازه
چقدر گرفتیش

اره خیلی قشنگیه 😍

چقدر نازه مبارکش باشه

بله ولی بچه تا ۳ ماهگی همش لای پتوئه لباس گرم استفادش نمیشه خیلی چون آدم بیرونم خیلی کم میره همش توی خونس🥰

اره خیلی قشنگهههه

اره خیلی قشنگه حضوری خریدی یاپیج داره؟

آره چقدم خوشکله😍

آره عالی هست

آره خیلی نازه چند

وشش چه خوشکله

اره خوبع فقط اندازه سه ماه ب بعدشو بگیر

خیلی قشنگه ولی کاش یه کم بزرگتر بگیری تا آخر زمستون تنش کنی چون تو یه ماه اول کوچیک میشه براش

نازم هس

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری