من گرفتم خوبه دقیقه
لیزری فقط برندای خوب مثل بیورر خوبه ک قیمتشون بالاس، بقیه حتی تا ۲ تومن هم من چک کردم، همه خطا داره
اینا ولی خیلی دقیقه، اگه نخریدی همین مدل بیورر بگیر
من شنیدم خوب نیست
خوبه من برا دخترم استفاده میکردم ولی مثلا نمیزاشت درست تبشوبگیرم تکون میخورد .الان نخریدم دیگه میخام لیزری بخرم چون تب سنج وسیله ایه که لازم میشه همیشه
منم از این خریرم ولی تجربه ای ندارم راجبش
لیزری بگیر برای آب حمومش هم استفاده میشه
سلام من واسه بچه اولم از این گرفتم ولی بزرگتر که شده نمیذاره این تب سنجو واسش استفاده کنیم رفتم لیزری هم خریدم ... وگرنه از نظر کیفیت این خیلی خوبه ۳ ساله دارم و هنوز خراب نشده
10 ساله واسه پسرم از همینا استفاده مبکنم و راضیم
من برا دخترم از این مدل خریدم خیلی خوبو و دقیقن .ولی ب نظرم برا نوزاد سخته ک زیر بغلش نگه داری لیزی بهتره
منم این مدلی خریدم
منم لیزری گرفتم مخصوصا دو قلو خطای کمتری داره و سریعتر میتونم تب هر دو رو چک کنم
خوبه ولی زود باتریش تموم میشه جایی هم نداره بتونی عوض کنی
ببین این مدل خوبیه ولی خیلی سخته،من سر سیسمونی از این گرفتم،بعدا رفتم دیجیتالی خریدم چون بچه وقته مریضه بد قلقلی میکنه نمیذاره زیر بغلش بمونه،یا وقتی خوابه از خواب میپره،بنظر منم شما دیجیتالی بگیر
من فقط از اینا استفاده کردم
مشکلی نداره
درسته سخته استفاده ازش اما از لیزری ها دقیق تره
لیزری بهتره
خوبه ولی سخته برای نوزاد لیزری خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.