۴ پاسخ

پس هنوز آمادگیشو نداره صبر کن
هر موقع هم خواستی بگیری کاری کن که از دستشویی رفتن خوشش بیاد

خب زود امادگی نداره نگیر ازش یکم صبر کن بزرگتر بشه بدنش هنوز اماده نیس اینکار باعث میشه شب اداری بگیره

یوقتایی مثل صب که تازه بیدارشده وجیش داره ببرینش دسشویی تا کم کم ترسش بریزه یا تو دسشویی براش چیزای جذاب مثل استیکر واینا بچسبونین تا از اونجا نترسه بنظرم بعد که ترسش ریخت پروسه از پوشک گرفتنو شروع کنین

اصلا از پوشک نگیر عزیزم چون آمادگی نداره بچه اصلا صبر کن سه سالگی

سوال های مرتبط

مامان Ariyan💕 مامان Ariyan💕 ۲ سالگی
سلام مامانا چه خبرا خوبید ❤️..
من در تلاش هستم که آریان رو از مابی بی بگیریم نمی‌دونم چیکار کنم چطور شروع کنم
حالا بهم میگن وقتی صبحا از خواب بیدار میشه ببرش دستشویی چون شبا تو خواب جیش می‌کنه مای بی بی هست صبحا که بازش میکنم چندبار میبرمش اصلا دستشویی نمیکنه اصلا روز میشه که از صبح تا عصر جیش نمیکنه وقتی میبرمش یه هم دقیقه نمیشینه سریع بلند میشه می‌دونم که الان وقت جیش کردنش هست برا پی پی هم می‌دونم میبرمش، اصلا دیگه دستشویی نمیکنه
الان هم هر چی بزرگتر میشه پی پی می‌کنه حالا درسته که مای بی بی هست ولی خیلی خونه بو میگیره برا شستنش هم سخته برا جیش هم باید همش مای بی بی باشه که مای بی بی میکنم با یه بار جیش کردن پر میشه اونم سریع بو میگیره با این وضعیت بخواد باز باشه که دیگه بدتر همه جا رو کثیف می‌کنه ..سخته این پروسه از مای بی بی گرفتن اگه حداقل یکم هم همکاری میکرد خوب بود ولی اصلا با این وضعیت که بنظرم تا سه سالگی باید مای بی بی باشه 😕
مامان هامینم 👑 مامان هامینم 👑 ۲ سالگی
مامانا کمکککک خواهش میکنم
پسر من چند وقت بود دست میزد مای بی بیش میگفت جیش در دستشویی و میزد میگفت بریم دستشویی دیگ فک کردم آمادگی داره گفتم بزار شروع کنم بگیرمش پوشکش و صبا ک بیدار میشد باز میکردم میبردمش دستشویی دو روز خیلی خوب همکاری کرد چند بار خودش میگفت چند بار من میبردمش کلا یکی دوبار خطا داد ولی تواین دوروز اصلا پی پی نکرد و نگه میداشت خودش و دیگ شبا ک میخابید میبستمش باز صبا بازش میکردم بعد دوروز پی پی و جیش کرد تو شلوارش بردمش شستم و باهاش کلی حرف زدم گفتم باید پی پی هم کنی دستشویی و ...
ولی دیگ بعد دوروز کلا تو شلوارش جیش میکنع اثلا نمیگه خودمم میگم بریم میگ ن با بدبختی و جایزه و اینا میبرمش ولی بازم خیلی خطا داره و اصلا دوست ندارع بیاد دستشویی ب نظرتون دوباره پوشکش کنم یعنی آماده نیست ؟ اینم بگم پوشکش میکنم همش دست میزنه میگه جیش جیش ولی وقتی بازه میگم بریم دستشویی میگ ن شلوار یعنی میخام تو شلوار جیش کنم چیکار کنم اخه من؟




#پوشک#پوشک#پوشک#پوشک#پوشک#بارداری#زایمان#سزارین#انومالی#تعیین جنسیت#فرزندپروری#فرزند پروری#زایمان#شیردهی#شیرخشک