خاتوما تو هفته من معاینه ضرر نداره !؟

۶ پاسخ

معاینه لگن اشکالی نداره چندثانیه بیشترنیست ولی حتما خود دکترانجام بده ماما نباشه

چرا دارههههههه
معاینه نشو

فعلا نشو شاید بدنت واکنش نشون بده .بزار۳۶ب بعد

یعنی تحریک میشه و موجب باز شدن میشه

چون با معاینه دهانه رحمت باز میشه

معاینه الان نشو

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی