سلام این لباس خوشکلع برا پسرم سفارش دادم

تصویر
۱۳ پاسخ

آره عزیزم قشنگه

سلیقه من نیست .

بله مبارکش باشه

بله عزیزم مبارکش باشه

اره خیلی قشنگه

اره مبارکه

اره نازه

بلههههه مبارکش باشه

روبیکا پیج نداره

تو سایت موجودی لباس ها خیلی کم هستن

لباساشون جنسشون خوبه ؟ تاحالا ازشون سفارش دادید راضی هستید؟

بله عالیه چند قیمتش

میشه آدرس پیج روبگید؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی
مامان امیر حسام 💙🧿 مامان امیر حسام 💙🧿 ۱ سالگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی