مامانااین زینک برای بچه هاس؟شمامیدین؟

تصویر
۴ پاسخ

برای چی خوبه؟

من یماه دادم

اره من میدادم به دخترم ۵ سیسی

بله من میدم ۵ سی سی

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... ۱ سالگی
مامان پسرک 💙✨ مامان پسرک 💙✨ ۱ سالگی
مامان ارمین👶 مامان ارمین👶 هفته سی‌وهفتم بارداری