مامانااین اشتها اوره؟؟

تصویر
۶ پاسخ

این مولتی بیشتر قند داره بهترین مولتی واشتها آورد بیبی جویس

نه بابا من انواع شربت ویتامین رو امتحان کردم هیچکدوم اشتها آور نبودن

این نه ،سنستول زینک پلاس اشتهااوره

اینو برا یکسال استفاده نمیکنن
ما بچگی استفاده میکردیم سنستول

بله عزیزم همین سانستوله که بهت گفتم بگیر،خیلی عالیه یکسال به بالا میتونن استفاده کنن،و تغییرات رو به سرعت میبینی ان شاءالله😍

اره اما واسه یکسال زوده

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... ۱ سالگی
مامان جانانم🤍👼 مامان جانانم🤍👼 ۲ سالگی