بهترین زمان ختنه کیه خانوما؟

۸ پاسخ

من قبل از چهل روزش ختنش کردم کلا روز اول یکم سخته بعد راحتتتتت

من از دکتر پرسیدم گفتن حداقل بین یک ماهگی تانهایت ۴۰ روزگی بهترین برای ختنه میل خودتون هست چه تایمی ببری
اما تو زمانی که گفتم ببری دردسرش کمتر تا اینک بزاری بزرگ تر باشه اون موقع هم بچه اذیت می کنه و هم خودت خیلی اذیت میشی

من ۳۳روزگیش ختنه کردم
برگردم قبل زودتر میکنم

٤٠ روزگي به بعد بهترين موقعه و به صورت حلقه

بعد۴۰روزگی بهتره

۱۰روزگی نهایتا ۴۰ روزگی بهترین اشتباه منو نکن بزار بزرگ بشه ختنه کنی ک بیچارت میکنه

ما از ۴۰ روزگی در میاد میبریمش ختنه . ی ذره جون بگیره بدنش گوشتش نریزه یهو .
هفته بعد چهل روزگی ختنه میکنیم .

هرچ زودبهتر

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی