۴ پاسخ

آره اگه بو و رنگ نداره
معمولا وقتی تحرک زیاد داشته باشی ممکنه ترشح داشته باشی وگرنه نباید همیشگی باشه برا همه عزیزم

عفونت اداری نداری

شاید تایم پریودی یا تخمک‌ گذاریته
من همیشه چند قبل یا چند روز بعدش اینطوری میشم

من امروز رفتم بیرونم اومدم خونه شورتم خیس خیس بود البته یکمم ازگرما عرق کرده بودما عادیه گلم

سوال های مرتبط

مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری