۴ پاسخ

چیکارکنی. گلم. برودکتر

شایوعفونت داری برودکتر

اون ترشح که میگی احتمالا همون ترشح
مثل من توهم کیسه اب نزن،دردم گاهی دارم میگن واسه بزرگ شدن رحم..استراحتتو بیشتر کن

دردت با استراحت اوکی نمیشه برو دکتر گلم

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری