مامانا با چی بادکنک ایجور رو هم قرار میدن

تصویر
۸ پاسخ

با نخ میبندن

چسب بادکنک

معمولا ۴ تا ۴ تا بهم گره میزنن، بعد هر دسته ی ۴ تایی رو روی هم با نخ نامرئی میبندن و جاهای خالی هم بادکنک کوچیک با چسب بادکنک میچسبونن

چهارتا بادکنک اول باید بهم بپیچونی بعدش با نخ بادکنک نامرئی بهم وصل کنی

نخ /کش پول

بزن اینستا یا گوگل

با چسب بادکنکی

با یه بادکنک باد نشده ماری

سوال های مرتبط

مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته هشتم بارداری
مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری