تب بچم پایین نمیاد چیکارکنم نزدیک ۳۸

۵ پاسخ

سلام عزیزم یکمی عسل با آب جوشیده ی سرد شده بده بهش
یدونه سیبو رنده کن آبشو بگیر بهش بده

چرا واکسن زدی

شربت پروفن بدع فقط

دستمال خیس کن با آب سرد و گرم مواظب باش دستمال سرد نباشه لرز نکنه خدایی نکرده عیبی نداره تب پسر من تا ۳۹ونیم هم رفت

عرق کاسنی بریز تو اب
ابی که خیلی سرد نباشه دستمال خیس کن بزار پیشانیش کشاله ران کف پاش

سوال های مرتبط

بابای نیکوونیلو حسینی بابای نیکوونیلو حسینی ۲ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان قند مامان مامان قند مامان ۱۴ ماهگی