۵ پاسخ

منم مریض بودم ابریزشم داشتم دکتر نداد بهم فقط استامینوفن ساده داد شربت دیفنم داد قرقره کنم

به خاطر حساسیت دکتر بهم شربت هیدروکسی زین داد

منم حساسیت دارم دکترم گفت بخور حالا من روزا های حساسیتم‌ شدید میشه یکی میخورم ولی هر روز نه

نه من از دکترم پرسیدم گفت بخور اشکال نداره

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی