سلام مامانای گل
خانما تا کی قطره آد باید بدیم

۵ پاسخ

من ک نمیدم

تا ۲سالگی دکترش گفت الان d3میدم

تا وقتی واکسن ۶ ماهگی رو زدی
بعد از اون مولتی و آهن میدن

تا ۶ ماهگی

سلام عزیزم روبیکا داری با خانما گهواره گروه زدیم دوست داشتی بگو لینک بدم بهت

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان ✨️جانان✨️ مامان ✨️جانان✨️ ۱ سالگی
مامان شیرین عسل💋🤍 مامان شیرین عسل💋🤍 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۴ ماهگی
مامان Nazy🐻 مامان Nazy🐻 ۱ سالگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان مَهان خانوم مامان مَهان خانوم ۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی