قطره ی آد تا کی باید بدیم

۷ پاسخ

دکتر بمن گفت چون بچه هات شیر خشکی هستن دیگه ا د نده

تا ۶ ماهگی
از ۶ ماهگی بجای آد، مولتی‌ویتامین باید بدی

تا دوسال باید بدی
ولی اکثرا بعد ۶ ماه مولتی ویتامین میدن ک توش هم آ د داره هم سایر ویتامین ها

من دیگ اد تموم شد دکتر گفت مولتی بدمش

تا۶ماهگی.بعدش آهن ومولتی

میگن تا پایان شش ماهگی

من دیروز دخترمو بردم چکاب ماهانه دکترش داد بهش از دیروز دادم

سوال های مرتبط

مامان ✨️جانان✨️ مامان ✨️جانان✨️ ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۴ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان مَهان خانوم مامان مَهان خانوم ۷ ماهگی