۳ پاسخ

من گندم و خرما رو میدم
ولی بهش میوه و پودرمغزیجات اضافه میکنم ک مقوی تر بشه
اکثرن ب عنوان عصرونه بهش میدم

من که کندم و موز گرفتم خدارو شکر میخوره دفعه بعد یه چی دیگه میگیرم

خوبه ولی باید تست کنی ببینی دوست داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۷ ماهگی