۶ پاسخ

بچه من ۳۷هفته و۴ روز دنبا اومد دستگاه رفت گفتن هم ی کم ریه نارس هم آب دورشو خورده بود
امپول ریه هم زده بودم

شاید چند ساعت بره

کامله

دوستم پیشش بودم بچشو 34هفته به دنیااورد دستگاه نرفت

اره کامله

نه فدات

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری