بچه ها واکسن انفولانزا رو‌میزنین ؟؟

۱۱ پاسخ

من امروز انفولانزا زدم

من دو هفته پیش زدم عزیزم،خارجیشو بگیر بزن

منکه نمیزنم

نه من کزاز باید بزنم

من شنبه نوبت دکتر دارم میخوام بپرسم ازش

ب منم چیزی نگفتن

من فکر میکردم برای بارداری خوب نیست

نمیدونم چرا دکترم به من گفت تو نزن!
به یه دختر دیگه که باردار بود هفته‌ش از من پایینتر بود گفت بزنه🧐

من هنوز نرفتم بهداشت که ببینم بهم میگه بزن یا نه چون دکترهم بهم چیزی نگفت

دکتر فقط کزاز رو گفت بهم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی