طبیعیه سزارینم درد میکنه جاش میسوزه

۶ پاسخ

دیگ بلاخره عمله دیگه🥲

عزیزاین سوختن طبیعیه ازمن الان نزدیک 2سال هس بعضی. وقتاچنان میسوزه

بله مال من الانم میسوزه

ببین هرروز بعد از دسشویی رفتن باید با شامپو بوه بشوری و با سشوار خشکش کنی اینو یادت نره خواهر

آره عزیزم بلخره شکمتو پاره کردنا

پاره شدی دوختنت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان و رایان مامان نویان و رایان ۱۰ ماهگی