خانما تو 37هفته میشه موهامون رنگ کرد اشکال نداره

۳ پاسخ

من سزارین قبلیم دوروز به عملم موهام رنگ کردم

فاقد آمونیاک باشه حساسیت هم نداشته باشی و تهویه هم داشته باشه محیط

رنگ بدون آمونیاک بزن

سوال های مرتبط

مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری