کسی شربت دیمیترون ب بچش داده من میترسم خطرناک نیس

۲ پاسخ

از ۱۵روزگی تا دوماهگی روزی دوبار دادم.

بدنیس اخه میگن یوبوست میکنه گیج میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۱۲ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی