تودوران شیر دهی میتونم موهامو کراتین کنم؟

۴ پاسخ

نخ چون هورمونا بهم ریخته مثل پریودی و بارداری ممکنه مواد نره به خورده مو

میگن بعدش شیرتو باید بدوشی بریزی دور چون تو شیر ترشح میشه

کراتین ریزش میده
پروتئین تراپی کن

بله

سوال های مرتبط