از چن ماهگی روروئک میزارن؟

۳ پاسخ

من اصلا نگرفتم و نمیزارم

زمانی که تونست بیشینه بچه

من اصلا نگرفتم و نمیذارم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی
مامان فسقلیا👼🏻👧🏻 مامان فسقلیا👼🏻👧🏻 ۳ ماهگی