مامانا سلام
اب هویچ برای بچه خوبه

۴ پاسخ

من گاهی میدم

آره شنیدم آب هویج خوبه
باز نمیدونم از دکتر بپرسید

نه چون قند میوه ازاد میشه

آبمیوه زیر یکسال میگن ندین

سوال های مرتبط

مامان نیکان و کیان مامان نیکان و کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی