دوستان هویج تو غذا که عیبی نداره؟

۷ پاسخ

کم مصرف بشه

دکتر به من گفت نخورم

پیتزا میخورین؟

خوردنش اتفاقا میگن خیلی خوبه ولی ن زیاد کم بخور ولی اب هویج بهتره نخوری

نه عزیز زیاد میگن خوب نیست مثل آب هویج و اینا، ولی در حد یکی دوتا مشکلی مداره

نمیدونستم

هویج در حد یدونه دوتا اشکال نداره تازه تو غذا که پخته میشه کلا آب هویچ میگن بده

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری