تب دخترم الان ۳۷/۴خیلی بالاست؟داروسوخورد داغه

۱ پاسخ

ن خوبه ۳۷ونیم شروع تبه مواظب باش بالاترنره

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم ۲ سالگی
مامان آنیا کوچولو مامان آنیا کوچولو ۲ سالگی