۵ پاسخ

هنوز بالاست باید زیر ۳۷بشه نرمال بشه باز خیلی حواست بهش باشه

مواظب باش عزیزم استامینفن سرموقع بده 38تب

دکتر به من گفت ۳۷تب نیس

ماشالا بهش عزیزم دخترت خیلی نازه

خوبه دیگه بازم مواظبش باش

سوال های مرتبط